goodbye

okej, det här är mitt fjärde inlägg i rad.
varför skriver ingen på den här bloggen förutom jag? - vilket jag gör väldigt sällan!
men jag skulle ju börja skriva mer if anybody cared!
och jag har inte heller lust att uppdatera den här bloggen om ingen vill ha den eller bryr sig om den!
jag får kolla till vår mail ifall vi får mail, vi har typ fått 5-6st, det är bara jag som svarat på mailen?
haha jag menar inte att alla ska svara på samma mail, men jag har svarat på ALLA mail som vår mail har fått.

så nu skiter jag i den här bloggen tills ngn BRYR SIG och läser det här inlägget, och börjar skriva själv.
DÅ börjar jag skriva på den här bloggen igen.

so that's not my problem


Kommentarer
Postat av: Viktor!

Tjena

2009-11-18 @ 17:33:51
URL: http://viiktooor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0