min önskelista som jag lovat!


det här la jag upp här på bloggen för några dagar sedan, så nu tänkte jag visa min önskelista jag gjorde! :)

(inget på bilden är i ordning + att ni får stå ut med google bilder förutom den första!)



jag numrerade alla för att berätta lite om varje sak, eftersom det är inte EXAKT.

1. Smycken - ringar, armband, halsband, öronhängen.
2. Nagellack - spelar ingen roll vilken färg
3. En ny cykel!
4. Badlåda + högtalare till datorn
5. piano stativ
6. ett boxer kort
7. puder
8. mascara - ej vattenfast!
9. fotbolls skor & inne gympa skor
10. fotbollstrumpor - svarta
11. bodyspray & hårspray
12. en ny tandborste
13. bio biljett! (:
14. MEST AV ALLT, GULDIGT SNYGGA NUMMER FJORTON! <33 plattång vidal sassoon - rosa!

Kommentarer
Postat av: Neha

Tack:D

2009-11-17 @ 16:39:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0