surprise... what? :DDDD

we have a surprise to you reaaders!
men ni får inte veta vad förens, ja.. håll koll på vår blogg iallafall så kommer det nog upp snart! :DD

här har det börjat snöa, har alla fastlänningar också fått lite snö idag?:)
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=6105825
asså min mobil är helt cp, när jag drar ner den så blir den helt svart, efter 3-4minuter kommer skärmsläckaren upp & den försvinner aldrig! så den ligger och lyser & lyser, säkert bara för att en lärare i skolan råkade dra ner den från bordet så den flög ner skit hårt på golvet! :p
haha nej det är inte därför, men det hände idag ;)

piano lektionen var rolig som alltid! Jag fick lära mig att spela Fairy Tale - Alexander Rybak...
den låten som vann euro vision song contest.


jag är avis på tvillingen alice ;), för hon är i stan & ser på bio, This is it!

( jag & alice är inte riktiga tvillingar, vi är bästa kompisar men alla tror att vi är tvillingar, endel blandar till och med ihop oss, hahahahaha )
idag i skolan när vi satt bredvid varandra så gick en lärare förbi, sedan backade han tillbaka till oss och tittade jätte nära och länge på oss, hahaha! vi ba; ööh? sen sa han, hej isabelle! och var jätte nära mig, och jag blev helt förvånad, för det är väl du som är isabelle? eller är det du? och så titta han på alice, ahhahahah helt sjukt! )

Kommentarer
Postat av: sanna

Tackar tackar ! =)

2009-11-05 @ 14:20:48
URL: http://kasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0