vad händer på lördag? funderar ni på nu!

hola!
idag har jag sett 6 avsnitt av riverside, ett avsnitt är 30min.
så ni kan ju klura ut hur länge jag suttit & sett på de ! -.-
programet är väl ganska dåligt EGENTLIGEN för man fastnar bara vid det.
när ni har räknat ut svaret på de, så kan ni ju plusa på en halv timme eftersom jag såg ett playa del sol avsnitt också, som jag är en trogen följare till! :D
( än så länge iaf )
det går på måndag kvällar, då man inte brukar göra ngt speciellt typ.

nu har jag precis chattat ett tag med gabriella, och nu skall jag designa hennes blogg!
så ni kan ju titta in där snart,
http://ggaabriiella.blogg.se/
hoppas det blev en klick bar länk.


btw, på lördag händer det grejer på bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0