vad tkr ni om hösten? ;)

hallå hallå! :)
idag var så var skolan helt okej typ,
fast varje onsdag spelar jag piano men jag glömde min piano bok hemma och fick inte med mig några noter!
så blev lite besviken för de, men det var ESTUPENDO ändå! :)
( estupendo - toppen på spanska )
för jag fick lära mig både hallelujah, AM (a moll), rundgång & Diana! :)
så nu har jag ngt att träna på :)
hon skrev ner noterna till låterna på ett papper, men självklart så glömmer jag pappret i skåpet...
så jag måste stå ut tills imorgon för att få hem det & börja öva på det tills nästa lektion :)
vi hade NO prov idag, jag fick VG.
det kunde ju varit bättre, men jag är jätte nöjd ändå! :)

nu skall jag ut & göra löv änglar!
- nooot.
/ isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0