Amanda hemma igen! :D

hej hej!!
nu har jag kommit hem från cypern :D
jag har haft det jätte kul!! :D
typ 30 grader varje dag så det har varit varmt! vi har varit på stranden och badat och solat mycket och vi har snorklat, varit på ett av europas största vattenland eller så var det eusopas största men det var jätte kul i varra fall och så var vi i huvudstaden och gick över grensen till turkiet. sen shoppade vi lite där också.
och på torsdagen så grattade dom mig på en resturang fast jag fyllde år på fredagen men då skulle vi mest sitta på ett plan så därför grttade dom mig då ;) aa men jag har haft det jätte bra i varra fall som ni kanske märker. det är värkligen skilnad på vädret här mot där här är det mörkt och där är det ljust :P
aa men jag kommer nog att skriva lite mera på min blogg men i dag har jag inte hunnit med att göra det :P

just nu är jag med roliga sara :D hemma hos henne. vi äter glass (gott).
men ha de bra skriver väll snart igen :D

/ AMANDA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0