idol har michael jackson tema


michael jackson - man in the mirror

jag valde låten för att Idol har michael jackson tema, och dom lyckas ju faktiskt jätte bra tkr jag! :D
hahah kul att Anders Bagge försökte vara rolig med att ha en silver kjol på sig! ;)



för två timmar sedan eller något ungefär så kom jag hem från fritidsgården, har varit där med Alva, roy & markus.

vi spelade buzz men jag förlorade hela tiden så det var inge roligt! haha ;)
och så spelade vi biljard, & så har vi bokat oss till boda borg med alla som vill från gården på måndag.
fast vi tog dom sista 4platserna så nu finns det inga fler platser ;)
det var liksom as billigt! 75kr för en hel dag där inklusive mat!! :o annars 150kr :)
så det skall bli jätte kul :)




Kommentarer
Postat av: m'

hihi okej :D



tack din med :) kram

2009-10-16 @ 22:58:43
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0