julia

Hejsan alla söta läsare, igår var det möte för våran klass. Faktiskt helt okej, vi hade ganska roligt! Det roligaste var nog "evelina g" Haha, med gotländsk dialekt blir det ju "evelina gey". 

Idag har det inte hänt så mycket, Isabelle har spelat piano, vi har sett på en föreställning av musikklasserna! Den var sådär bra, eller dom sjöng ju bra och så. Men ja, jag och musik framträdanden, njaaee, det passar inte så bra :D

I morgon är det svart-tröjedag, alla ungdomar ska ha svart tröja eftersom vi ska visa att skolan tar för mycket tid av våran fritid så ha det nu allihopen!

Jag orkar inte skriva så mycket, men jag ska se till att vi alla bloggar mycket nu! Det bestämmde jag och isabelle idag! Så vi kommer att hamna på aktiv listan dirrekt om alla får in ett inlägg varge dag! Men ni får väl ha det bra, det kommer tre bilder, en är på mig och amanda, en är på amanda och alva och den tredje och sista på mig, isabelle, amanda och evelina.






Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Hej, ja det är jag som har designat min blogg. Tycker inte att den är speciellt bra, ska ändra den nu! :)

2009-10-14 @ 18:16:45
URL: http://artondeifemte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0