vara med i foto tävling? :)

oj oj oj!
ingen av oss har skrivit på ett tag! ;)

men den tiden jag inte skrivit så har jag typ varit på boda borg med alva, markus & roy.
& så vet jag inte, glömmer det mesta så snabbt! ;)
blogg.se är jätte segt, eller hur? -.-
så fort man skall gå in på en blogg, skriva ett inlägg, förhandsgranska, spara & publicera eller vad som helst som har med blogg.se att göra så blir det jätte segt!
tycker inte om det! men hoppas det funkar klokt snart igen! :)

är inne på bilddagboken nu, har VÄLDIGT mycket att se som jag inte har orkat sett på, jag kollar bara på dom intressanta och foto intresserade bilddagböckerna (aa'
annars är jag inte så förtjust i bdb längre...
msn är jag typ aldrig inne på, väldigt sällan i alla fall!
det är blogg & facebook som gäller nu för mig :)
om jag inte glömt ngt, aja.

jag har fototävling på min blogg, var mer än gärna med i den! :)
www.iisssabelle.blogg.se
om du inte hittar inlägget bland dom senaste, så gå in på Tävlingar i mina kategorier! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0