Alva - om mig!

Jag skriver likadant som alla andra har gjort för jag kommer inte på något bra sätt att beskriva mig själv på.

Namn: alva alina maria hansson
Ålder: 13 bast
Född: 20 mars 1996
Bor: Gotland!
Hushåll: mamma pappa syster 3 katter 2 fiskar
Intressen: fotboll innebandy kompisar kläder
Utseende: Jag har blågröna ögon, är typ 165 cm lång. Jag är mörkblond och jag har aldrig fårgat håret.

Här kommer bild på mig så ni ser hur jag ser ut också! =)



Jag kommer inte på något mer att skriva så om ni undrar något så är det bara att fråga!

Ha det bra! puss på mun ♥


Kommentarer
Postat av: A N N A

SVAR* tack ! :)

jadå, det är väl bra, hur är det själv ?

2009-10-25 @ 14:41:22
URL: http://annaatraan.blogg.se/
Postat av: CandyboX Collector - snart 700 unika tablettaskar !

TACK , vad glad jag blir !



Du har också en jättefin blogg =)



Kram!

2009-10-26 @ 08:58:46
URL: http://doberwomann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0