Boken om mig - isabelle

hallå hallå! :D
sitter på elevensval, har precis gjort klart boken om mig :D
här är en bild på min framsida:

juste idag, så har vi också haft nutidsfrågor på svenskan, den som vinner det (det kommer bara vara EN vinnare på hela gotland) kommer få åka upp till stockholm på nobellmiddagen och träffa kungen och drottningen, fast det kommer nog inte bli jag haha ;)

efter skolan drar jag hem till johanna, jag är svin hungrig så jag vill dit snart :D
och för att träffa henne, vi har massa att prata om :))<3333

nu har jag inget att skriva om, men kolla min vanliga blogg ikväll så har jag säkert gjort ngt nytt inlägg!:D
www.iisssabelle.blogg.se


Kommentarer
Postat av: j u l i a

din bok blev jätte fin! :)

2009-10-10 @ 16:13:22
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0