julia

Tänkte slänga in ett litet inlägg eftersom jag inte skrivit på länge, konstigt eftersom jag älskar idén med att ha en gemensam blogg. Det är roligt att läsa vad de andra skrivit och att skriva själv är ännu roligare!

Som ni kanske märkt så står det ofta i Isabelles, Alvas och Evelinas inlägg att dom skriver på elevensval. Det beror på att dom har "svenska" som ämne där. Amanda och jag fick "engelska" varför vet jag inte, vi valde det nämnligen inte!

Skolan idag var som vanligt. Så kan jag ju egentligen inte skriva, utan att förklara vad "vanligt" är.

Vanligt - lektionerna känns alldeles förlånga och man är aldrig helt nöjd med sitt arbete, inget specielt har hänt och maten var äcklig.

Så, så har dagen varit! Ikväll blir det kanske film med Vickan, hoppas det iallafall. Hon skulle tydligen åka in till stan med två andra kompisar, så vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0