Ensam hemma !! ;D

Mamma var bara hemma ngn timme efter jobbet sen så åkte hon någonstans med jobbet , dom skulle ha ngt möte och så skulle dom typ äta middag också tror jag :P
Så jag är ensam hemma och ser på Idol på högsta volym ! ;P

Idag i skolan hade vi NO-prov först på morgonen men hade bara lektion i en halvtimme/25 min för klockan nio skulle vi till hemsegården och lyssna på ngn som pratade om "den solidariska olympiaden" elr vad det hette xD .. Men det går iaf ut på att man kan plugga på t.ex. ett bibliotek på sina håltimmar och för varje halvtimme/timme man pluggar så samlar man ihop en halv euro/en euro till en fattig skola i angola !

Resten av dagen var helt okej ! =) .. Vi hade idrott , då var det Vendla och Jonna som hade hand om idrotten. Det var ganska kul, vi hade plint-basket , spökboll och så avslutade vi med mördarleken!

Efter lunchen hade vi spanska .. det var inte tråkigt och inte roligt, alltså helt okej ! ;)
På SO:n hade vi vikarie, Ingvar hette han ;) .. Jag och Alva gick en sväng på "toa" .. alltså vi gick runt i korridren i typ 5 min :P .. Sen gick vi tillbaka in i klassrummet och lekte lite cp !  haha! xD

Så har min dag sett ut! ;)

pusss / evelina !


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: hehe så lite så :p

2009-11-06 @ 23:07:48
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: carroo

okej vad gör då?:)

2009-11-07 @ 16:14:55
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0