hallelujah det är helg!

♫ ♫ det finns en dag då man kan andas ut ♫
man slipper chefens tjat
kommer hem till slut, ♫
since i moved here, all i do is mysan mys! ♫
yes we doo! det är dags för fredags myyys
om det så är det sista jag gör! ♫ ♪



hoho, skolan idag was okey
vi hade no - läxförhör, maciej sa att vi inte skulla ha ngt prov, bara läxförhör så det vart inte speciellt viktigt!
Men vi gjorde likadant som på förra provet med lika många papper & precis likadant, enda skillnaden var frågorna! de var lite dåligt..
och så frågade vår lärare tommy vad vi ville bli när vi blev stora, vi skulle skriva på lappar.
jag skrev; fotograf eller hålla på med barn (typ som dagis, lekis) men inte allt för små! :p typ som bebisar x)

jag & julia sprang till 2 affärer för jag skulle köpa födelsedags present till mamma, och hon till hennes pappa på farsdag. Så vi sprang typ halva vår fotbollsläxa x)

på söndag är det farsdag, hur ska ni fira det eller gör ni inte det? ♥


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :D

Jag svarar på kommentarer :)



Hur är det med dig idag?

2009-11-06 @ 19:03:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Oliver

Jag ska fira pappa med att vinna vår innebandy match för pappa är ledare där också

2009-11-06 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0