juliettt and isabelley

hej hallå!
det är julia & isabelle som skriver,
vi har precis fått 2 nya kompisar! :D
haha, dom heter isabelle & julia,
asså det är en lång historia hur vi blev vänner med dom, men gå in på våra bloggar;
strumpsuck.blogg.se eller iisssabelle.blogg.se
vi blev as förvånade när dom sa att dom också hette så,
julia trodde att dom upprepade vad vi sa, och jag trodde dom drev.

nu är det julia som skriver, hihi;
jag är vid isabelle nu och jag har varit här sedan 14:00.
Vi har inte gjort mycket mer än att sitta vid datorn och tagit lite kort på oss,
here is one of them;


jag tänkte bara säga att alla ni som nu läser detta suger på att kommentera!
nu ska vi ha något bättre för oss, c ya! ♥

Kommentarer
Postat av: NAN :3

sv;De är bara bra:)

Haft ett bra år?

2010-01-03 @ 13:32:50
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: Karolina Westberg

lust att rösta på den finaste bilden i min fototävling??!:D

2010-01-17 @ 17:32:51
URL: http://polkagriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0